woensdag 14 mei 2008

Verrassing!

Janneke Leunissen-Rooseboom en haar man Leo zijn gisteren op bezoek geweest en hebben -na gezellig wat gedronken en weer bijgekletst te hebben- de pups "in stand" gefotografeerd. Nou dat viel dit keer niet mee!

Maar het resultaat is toch zeker de moeite waard. Altijd erg leuk om te zien hoe de pups al dan niet aan het "staan" willen meewerken. De één gaat uit zichzelf al mooi staan, terwijl een ander gewoonweg niet ophoudt met "friemelen".

Bij zulke statie-foto's horen natuurlijk de officiële namen!


Yuran Wisper V. Troppelhuysen

Yano Wisper V. Troppelhuysen


Yunah Wisper V. Troppelhuysen

Yara Ulysse V. Troppelhuysen

Yindee Ulysse V. Troppelhuysen

Yentl Ulysse V. Troppelhuysen

En na afloop weer lekker ontspannen in de wei!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat zal inderdaad niet meegevallen zijn om ze even rustig te laten staan ,haha.
Maar de foto's zijn heel mooi geworden .

Groetjes Ina

Anoniem zei

Ineke, de pups staan er prachtig op. Het is niet te zien, dat er een paar eerst niet netjes wilden staan.

Anoniem zei

Wat leuk joh die standfoto's. Ik heb het al vaker geprobeerd bij andere pups en ik vind het ontzettend moeilijk. Ze moeten niet te wakker zijn en ook niet te moe. Het resultaat mag er zijn.

Groetjes van een fan v.h. nest:
Marry

Anoniem zei

Sorry,
ik was vergeten mijn naam onder mijn berichtje te zetten.

groetjes,
Gerda

Anoniem zei

Het zijn al echte showhondjes!
Ze kunnen zo naar de clubmatch.
Leuke foto's.

Groetjes Astrid