woensdag 14 mei 2008

Einde in zicht...

...van een heerlijk nest!

's Ochtends lagen de pups nog heerlijk bij elkaar in de bench.

In de loop van de ochtend kwam vervolgens de chipper van de Raad van Beheer en zijn alle pups voorzien van een chip. Op een enkel piepje na hebben ze dit allemaal prima doorstaan.


Later op de dag kwam de Fok Advies Commissie en dat was toch wel weer spannend. Wat zouden Mieke en Marijke van de pups vinden? Nou, ik mag mijn handen dichtknijpen, want dit nest heeft een fantastische beoordeling gekregen. Naast de super-start die deze pups meekrijgen, dankzij het prachtige weer en alle aanloop die we gedurende deze periode van iedereen hebben gehad, hebben zij allen ook een zeer fraai keuringsrapport gekregen. Ik kijk dan ook nu al uit naar de nestkeuring van volgend jaar -en tussentijds wellicht de clubmatch- en ben heel benieuwd hoe deze 3 dames en 3 heren gaan uitgroeien.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik blijf maar berichtjes schrijven in het gastenboek. Lees nu weer dat de pups een zeer goed keurverslag hebben gekregen.

Het was te verwachten. Dankzij Ulysse en Wisper zijn er weer zes gezinnen blij met een prachtig hondje.

Ik wens de pups allemaal een zeer gelukkig en gezond leven toe. En hopelijk zien we ze nog eens op de clubmatch, nestkeuring of een andere Markiesjes bijeenkomst.

Groetjes, Marry