dinsdag 18 maart 2008

8 Weken

8 Weken al weer! De tijd gaat nooit zo snel als wanneer je een drachtig teefje in huis hebt.

Ulysse's lievelingsplekje is vooralsnog het bed, dat ik nu in de kraamkamer heb staan. Speciaal voor de dame zijn de grote ramen gewassen en kan ze vanaf haar troon lekker naar buiten kijken, d.i. als ze ondertussen mij niet in de gaten houdt. Haar blik laat me bijna niet meer los.

Vanmiddag heb ik wat overtollige beharing weggeknipt rond de tepels en van de broek en tegelijkertijd ook maar een beetje de voetjes gefatsoeneerd en alle nagels bijgeknipt.


We zijn er klaar voor, maar het zal mooi zijn als Ulysse haar pups nog een kleine week bij zich blijft dragen.....

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat ligt ze daar lekker op het bed.
Wel heel spannend hoor , de laatste week !
De groetjes van Ina en een knuffel voor Ulysse,Wopke en Bennie .

Anoniem zei

De laatste week gaat in. Reuze spannend allemaal. Wij zijn er klaar voor, hopelijk Ulysse ook. Ze is gepimp, las ik. Nu is het nog een kwestie van het afbakken van de pups.
Groetjes, Marry

Anoniem zei

Hoi Ineke, het wordt nu reuzend spannend. Ben benieuwd wanneer Ulysse gaat beginnen. Ik denk niet dat zij de volle 9 weken uit zal zitten. Wij houden contact.

groetjes, Gerda